Volvo prevzame avtonomna vozila na naslednjo raven (2+)
- Sprostitev naprej:2018-10-10

Računalniški sistem uporablja Xavier SoC, ki je bil zgrajen posebej za avtonomno vožnjo in ima šest procesorjev za algoritme vozila.
Junija lani sta obe družbi napovedali, da bodo s švedskimi podjetji razvili sistem vodenja na ravni 4, Veoneer (varnostni kontrolni sistemi) in Zenuity (programska oprema za avtomatizirane in pomožne vozne sisteme).
Henrik Green, vodja oddelka za raziskave in razvoj, Volvo, se je pridružil direktorju Nvidia, Jensenu Huangu, za njegovo osrednjo objavo. Pojasnil je, da bo električna in programska arhitektura pilotnega voznega parka Level II temeljila na Drive AGX. Stopnja II za avtonomna vozila je delna avtomatizacija, ko je avto pod nadzorom računalnika, čeprav je človek v "zanki". Raven 5 je, ko računalniški sistem izvaja vse pogoje vožnje.
"Več računalniške konjske moči, večja varnost je potrebna," je dejal Green, o globokem učenju in računanju Drive AGX Xavierja.
Računalniški sistem AI Volvo uporablja za razvijanje voznih zmogljivosti za vozne funkcije, ki podpirajo raven 2+. Vozne zmogljivosti, ki jih skupaj razvijamo, so zaznavanje okolice 360 ° in spremljanje voznika za zgodnje znake utrujenosti ali pomanjkanja koncentracije, pa tudi povezljivost, upravljanje z energijo in personalizacija v vozilu.